OTEL TELEFON SANTRALİ:
kullanırken hizmet kalitesini yükseltip bir yandanda tasarruf sağlayıp bir yandanda teknolojinin üstünlüklerinden yararlanabilir.Profesyonel sesli yanıt sistemi kullanabilir 7/24 saat esasına göre dilediği saatte otomatik mesajla karşılama yapabilirsiniz.Yurt dışından gelen çağrıları farklı dillerde karşılayabilir,otel departmanlarına robot operatör üzerinden kolay olarak direkt ulaşım sağlayabilirsiniz.İstediğiniz abonelere sesli mesaj bıraktırabilir arayan kişilere profesyonel güçlü bir duruş sağlayabilirsiniz.
     Otel için alınacak santrallerde caller ID özellikli olmasına dikkat etmeniz gerekir.Bu sayede arayan numarayı görebilirsiniz ve hangi müşterinin aradığını kolaylıkla tesbit edebilirsiniz.Fidelyo veya başka otel yazılımlarıyla müşteri oda telefonu dış hat kullanım ücretlerini,otamatik uyandırma-check in-check out yani oda hattı otamatik açılma ve otamatik kapanma,minibar ücret göndermi,oda temiz veya oda kirli bilgisini,oda rezerveli bilgisini detaylı rapor bilgisi gibi hizmetleri kullanabilirsiniz.

    Otel için alınan telefon santralleri teknolojiye açık olması sınırlı özelliklerde olmaması otel için haberleşmemesinin aksamamasını sağlar.Buna göre otel santrali alınması gerekir.Otel içinde sabit durmayan kullanıcılar(personel) için baz istasyonu ile dect tanıtarak tüm otel içinde haberleşmeyi sağlamanız mümkündür.Bu dect sistemi telefon santralin özelliğine göre  ıp dect veya sıradan dect telefonu kullanarak olabilir.Böylelikle gezen teknik servis,idari işler personeli gibi... personellerinizin dahili telefonu mobil kullanım rahatlığı ile kesintisiz iletişim kurabilirsiniz.
         

Yorumlar